Välkommen till Marks Golfklubb!

Vi har sex uppställningsplatser med el. Platserna är belägna på vår asfalterade parkering. Här bor ni i nära anslutning till golfbanan och har tillgång till våra omklädningsrum där toalett & dusch finns att tillgå i klubbhuset (öppet 06.00-22.00). Bokar gör du enklast via bokningskalendern längre ner på sidan.

Priser
150 kr/natt för golfande gäster och 200 kr/natt för icke golfande gäster. Fyll i ditt Golf-ID när du gör din bokning. Om du besöker oss som icke-golfande gäst, kryssa i ”jag saknar golf-id”. Betalning sker i samband med bokningen.

Restaurang
Passa på att äta en god bit mat på restaurangen i klubbhuset. Här kan du bland annat njuta av en god måltid från vår standardmeny, eller varför inte av passa på att testa krögarens specialitet schnitzel.

Har ni några övriga frågor - vänligen kontakta oss via e-post eller telefon.

E-post: info@marksgk.se
Telefon: +46(0)320-14220