Vuxenträning

Vår tränare Kenneth Magnusson (PGA) har många års erfarenhet av utbildning. Kenneth genomför utbildning både enskilt och i grupp, för nybörjare, "bogey-golfare" eller "proffs". Kenneth är också den person som hjälper dig att prova ut ny utrustning om det är aktuellt. Vi har en fin studio och all utrustning som krävs för att göra en "custom fitting" och hitta den perfekta utrustningen för dig. Genom Kenneth erbjuder vi:

• Nybörjarutbildning, Grönt kort
  • Enskild träning eller träning i grupp
  • Utprovning och reparation av klubbor och annan utrustning

Har du några utrustnings, utbildnings- och/eller träningsfrågor, kontakta Kenneth på e-post shop@marksgk.se eller telefon 0320-14220.

Boka privatlektion Boka grupplektion Juniorer Paragolf Grönt Kort Vinterträning

Driving Range

På klubben finns flera träningsområden, bland annat putt- och chipområden och en driving range med ett 25-tal platser varav 7 stycken under tak. Dessutom har vi en 6-håls teknikbana med gräsgreener där det är perfekt att träna och vässa närspelet.

Som många andra klubbar använder vi GolfMore, men som gäst går det givetvis bra att betala med kreditkort också om man inte har laddat ner appen.

Förhållningsregler

• Vänligen respektera personal som jobbar på rangen.
  • Bollar får inte slås ut efter stängning
  • Rangebollar får endast användas på rangen, ingen annanstans.
  • Egen bollplockning på rangen är inte tillåten.

Range - öppettider

• Måndag 09.00-23.00 (klippning på morgonen under högsäsong)
  • Tisdag   06.00-23.00
  • Onsdag 06.00-19.00  (renplockning inför klippning)