Ny höst- vintersäsong på Teebox Indoor Golf center

Publicerat: 2023-10-13 10:00

Utomhussäsongen börjar lida mot sitt slut och då är det ju tur att vi har inomhusanläggningen Teebox Indoor ett stenkast från klubben!

Nu är hösten verkligen här och det märks ju tyvärr på våra banor som är ganska blöta. Kinnaborg håller ju som bekant stängt fredag - söndag denna helg 13-15 oktober. Lydde är öppen som vanligt.

För dig som vill förlänga golfsäsongen har vi Teebox Indoor golf center på Lyddevägen 33. Här kan du träna och slipa på tekniken hela vintern. Priser och övrig information hittar du på Teebox egna hemsida Teebox Indoor Golf Center. Till denna säsong utökar vi från klubbens sida vårt kursutbud. Du hittar information om våra gruppträningar och privatlektioner här.

Vill du köpa vouchers till range-putt-chip området eller simulatorerna kontakta oss på klubben via mail; info@marksgk.se eller telefon 0320-14220.