Luciakväll på Teebox!

Publicerat: 2023-11-27 09:00

Vi bjuder in till tjejkväll på Lucia!

På självaste luciakvällen bjuder vi in till tjejkväll på Teebox Golf Indoor center! Elin Kumlin, klubbens egna golfproffs, bjuder på sina bästa puttningstips! Alexander från vårt kommande klädmärke Cutter & Buck (säsong 2024) kommer hit och visar fräscha golfkläder! Det kommer även finnas möjlighet att handla kläder på plats till bra priser! Kenneth finns här för dig som vill fynda klubbor!

Passa på att fixa en julklapp eller två, en voucher till range eller simulator är ju alltid poppis att få!

Vi har ett kriterium denna kväll och att det är du tar med dig en tjejkompis som du tycker skall komma igång och spela mer golf eller som är nyfiken på att börja spela. Vi vill att vi tillsammans hjälps åt att få igång fler tjejer på klubben!

Vi har 50 platser!

Du anmäler er båda samtidigt på mail till info@marksgk.se - uppge namn och golf id på er båda! (eller bara namn om du tar med en som inte spelar ännu). Vi återkommer med bekräftelse på er amälan!

Vi hoppas på en riktigt kul kväll tillsammans!