Klubbens sponsornätverk

Vi är stolta över att ha ett omfattande samarbete med flera av bygdens företag och företag med rötter i Marks kommun. Som sponsor:

• Bidrar du till att upprätthålla och vidareutveckla golfklubben.
  • Bidrar du till att säkra en betydelsefull verksamhet i kommunen, vilket attraherar ny kompetens och arbetskraft till företagen.
  • Du syns och exponerar ditt varumärke, vilket leder till utökade affärsmöjligheter.
  • Du har möjlighet att utnyttja klubben för dina företagsevenemang och säljaktiviteter.
  • Du ingår i ett nätverk där du delar intresse med andra entreprenörer och därmed kan skapa nya kontakter och affärsmöjligheter.
  • Du kan ge dina anställda möjlighet att utöva sitt intresse till en fördelaktig kostnad.

En mycket populär aktivitet för våra sponsorer är sponsorcupen. Läs mer om den.

Har du frågor om sponsring så är det bara att kontakta klubbchef Johan Kumlin på info@marksgk.se eller på telefon 0320-14220.

Sponsorcupen

Som huvudsponsor (Platina) har möjlighet att använda banan fritt för att arrangera kund/leverantörstävlingar, använda konferensutrymme, lägga till spelrätter för anställda och mycket mer.

Paketet kostar från 22.000 kr/år och normalt görs en överenskommelse på 3-års basis. Paketet lämpar sig bäst för företag med större kund- och/eller leverantörsnätverk och som vill anordna en tävling eller ett kundevent till ett bra pris.

Att vara hålsponsor (Guld) ger många möjligheter för både företaget och dessa anställda. Även här kan banan utnyttjas för tävling och i paketet ingår greenfee-biljetter och möjlighet att teckna spelrätter.

Förutom att man syns på hemsidan finns man med på skyltar i klubbhusområdet och på det hål man sponsrar, på scorekort och i banguider. Guldpaketet passar både stora och mindre företag. Paketet kostar från 14.000 kr/år och normalt görs en överenskommelse på 3-års basis.

Att vara produktsponsor (Silver/Brons) innebär primärt att man syns på en eller flera utvalda produkter, t.ex på skyltar på parkering, driving range, striping av golfbil, flaggor på banan etc.

Det finns också möjligheter att inkludera spelrätter och andra möjligheter för anställda. Självklart ingår även greenfee-biljetter och lite annat också. Brons och silverpaketen kostar från 4.000 - 12.000 kr/år och normalt görs en överenskommelse på 2-3 år.